Doğtaş’ın, MullenLowe İstanbul imzalı yeni reklam kampanyası “Şimdi Tarz Doğtaş” izleyicilerle buluştu.
Son yıllardaki hızlı değişimi, hızlı yenilenmeyi ve dünyaya ayak uydurmayı konu alan reklam kampanyasında, mobilyalar üzerinden eğlenceli bir dille değişim anlatılıyor. Doğtaş’ın bugünün trendlerini yansıtan modern tasarımları da yeni evlerin baş köşesinde yerlerini alıyor.
Reklam filmi “yeni tarz” evlerden bahsederken hayatlarımızdaki sosyal medya etkisini de es geçmiyor. Filmde değişimin tetikleyicisi tabii ki sosyal paylaşımlar ve like’lar oluyor. Filmin finalindeki “Beğenenlerin çok olsun Türkiye!” sözü de bu bağlantının altını esprili bir şekilde çiziyor.
Künye:
Reklamveren: Doğtaş
Reklamveren Yetkilileri: Çağrı Öztürk
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz
Yönetmen: Burcu Matur
Müzik: Jingle House
Mecra: TVC, Dijital, Radyo
Medya Planlama: Speed Medya
PR Ajansı: Effect PR