Japonya ve diğer Asya ülkelerinde tanınan bebek bezi markası GOO.N, külot tipi beziyle artık Türkiye’de. GOO.N; İngilizce’de “iyi bebek bezi” anlamına gelen “Good Nappy” kelimelerinin kısaltılmasıyla ortaya çıktı. Okunuş olarak da Japonca’da “iyi yetişmek ve büyümek” anlamına gelen ぐんぐん (gun-gun) kelimesine karşılık gelen GOO.N; “Değişmeye Değer” sloganıyla yola çıkarak, Türk annelerinin de bebek bezi tercihlerini değiştirmeyi hedefliyor.
Happy People Project tarafından hazırlanan reklam filminde, Japon anneler ve bebekleri, Türk anne ve bebeklerine GOO.N’u geleneksel selamlama hareketiyle takdim ediyor.
Künye:
Reklamın Başlığı: GOO.N Değişmeye Değer
Reklamveren: Daio Papers Corporation
Reklamveren Temsilcisi: Masayoshi Matsuo, Ayşegül Canyandı
Reklam Ajansı: Happy People Project
Kreatif Ekip: Yaşar Akbaş, İdil Akoğlu Ergülen, Atilla Karabay, Ahmet Ülkü
Müşteri İlişkileri: Orçun Onural, Pelin Börklüoğlu, Gözde Nur Akbaş
Stratejik Planlama: Emel Göker, Mert Soyal, Nilüfer Özlem Akbaş, Maral Karagöz
Prodüksiyon: Begüm Baran
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz Film
Yönetmen: Burcu Matur
Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız
Post Prodüksiyon: A34
Jingle: Jingle House
Medya Satın Alma Ajansı: Mediacom
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet