Eczacıbaşı’nın markaları hangi ajansla anlaştı? SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı, Eczacıbaşı Girişim çatısı altında yer alan tüketim ürünlerinden Selin ve Hijyen Max’la anlaştı. SesliHarfler, Selin ve Hijyen Max markalarının dijital kreatif süreçlerini ve sosyal medyasını yönetecek. 1 Yılın İnovatif Ürünleri: En iyileri tüketiciler seçti… 2 “Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi 3 Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri! 4 GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor 5 Günlük hayatın gizli kahramanı: Şişe suGüncel Haberler Temu’da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145’e yükseldi Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink’e rakip oluyor Ve sonunda beklenen oldu: ChatGPT artık marka tavsiye edecek!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE