XCO’18: Deneyime dair her şey Deneyim Adası’nda
Deneyim heyecanı markaları sardı… Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı.
Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek.
Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak. Bomontiada’yı bir “Deneyim Adası”na dönüştürecek olan XCO’18 deneyim tasarımında çığır açmaya hazırlanıyor.
Geleceği görmek imkansız değil
Geniş bir içerik yelpazesine sahip zirvede bankacılık sektöründen yeme içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşılacak. Değişen tüketici beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal kültür mercek altına alınırken shopper marketing’den yeni nesil perakendeye kadar deneyim adasında konuşulmamış konu, cevapsız soru kalmayacak.
İlk yıl sanat dolu bir atmosferde Salt Galata’da gerçekleşen ikinci yılındaysa Kemer Country’nin yeşillikler içindeki Orman Evi’nde katılımcılarını şehrin stresinden uzaklaştıran Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO üçüncü yılında da farklı bir konferans deneyimi sunacak.
Tarihi Bomonti Bira Fabrikası’nda hayat bulan Bomontiada, 24 Mayıs Perşembe günü keyifli bir “deneyim adasına” dönüştürülecek. Etkinlik alanında Koku Atölyeleri’nden müzik deneyim alanlarına kadar pek çok aktivite katılımcıların hizmetinde olacak.
Müşteri yolculuğuna deneysel bakış
Tasarım ve marka deneyim ajansı I-AM, belirlediği bir markanın müşteri deneyimindeki mevcut bir problemini ele aldığı bir workshop ile katılımcıları kusursuz bir müşteri yolculuğuna çıkartacak. I-AM oluşturulan persona’ların motivasyonlarına, ihtiyaçlarına ve yaşadıkları sıkıntılara odaklanarak markadan ne istediklerinden ziyade, aslında tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını katılımcılara deneysel yönetmelerle anlatacak.
COLIN’S XCO etkinlik alanı’nda
Jean odaklı moda ürünleriyle gençlerin kalbini kazanmayı hedefleyen COLIN’S, XCO Etkinlik Alanı’nda da ziyaretçilerle buluşacak. 38 ülkedeki 600’ü aşkın mağazasında müşterilerine keyif dolu bir alışveriş deneyimi sunan COLIN’S, XCO’da sürpriz etkinliklerle yer alacak.
Ünlü sanatçılarla enstrüman çalmak ister misiniz?
Müzikle ilgili tüm iş kollarında özgün ve farklı metotlarla çalışarak sanatçıyı bütün iş fonksiyonlarının merkezine yerleştiren All Stars Music, XCO deneyim alanında sizleri bekliyor. Müzik iletişim mecraları ve içerikleri üreten edisyon şirketi All Stars Music’in deneyim alanında katılımcıları ünlü müzisyenlerle enstrüman çalma, jingle making, DJ’ing gibi interaktif atölye çalışmaları ve daha pek çok sürpriz bekliyor.
Dünyanın en güzel kokuları XCO’da deneyimlenecek
Yarım yüzyılı aşkın süredir uluslararası pazarlar için esans ve ham madde üretimi yapan MG International Fragrance’ı etkinlik alanında bulmak için zirveye yayılan benzersiz kokuları takip etmek yeterli olacak. Eşsiz kokuları ilk defa Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’da katılımcılarla paylaşacak olan MG International Fragrance katılımcıları farklı bir koku deneyimine davet ediyor.
Üçüncü nesil kahve deneyimleri
Nestlé Professional XCO’da kuracağı stantta latte art, üçüncü nesil kahve demleme uygulamları ve özel kahve reçeteleriyle XCO katılımcılarına benzersiz lezzetler sunacak. Bu stantta sadece kahve tadımı gerçekleşemeyecek, çeşit çeşit kahveler ve özel tarifler eşliğinde son zamanların trendi kahve festivallerine gitmiş gibi hissedeceksiniz. Kahve tutkunu katılımcılar için kaçırılmayacak bu deneyimle lezzet yolculuğuna biletiniz Nestlé Professional’dan…