Kadın olmak, birçok kadın için sadece mücadele etmek anlamına geliyor. Dünyanın neresinde yaşarsa yaşasın, hayatının hangi evresinde olursa olsun, kadınlar içinde bulunduğu toplumun çizdiği sınırlar ve ön yargılar karşısında var olmaya çalışıyor. Okulda, sporda, bilimde, iş hayatında, sanatta hatta kendi evinde, kendi ailesinde bile önce bu ön yargıları aşmak zorunda.
Bu yüzden birçok kadın potansiyelini keşfedemiyor, toplumda var olamıyor.
Selpak yeni kampanyasıyla, herkesi bu ön yargıları silmeye davet ediyor. Toplumda kabul gören bakış açılarını değiştirmeyi hedefleyen marka, kampanyanın ilk filmini yayınladı.
Lansman filminde kadınlara yönelik ön yargıları sorgulayan marka, bizi bu inanışlara rağmen başarılı olan kadınlarla tanıştırıyor. Filmde Türk kadınını paralimpik oyunlarda ilk kez temsil eden Büşra Ün, anne kimliğinin yanına bir de National Geographic ödülü ekleyen fotoğrafçı Dilek Uyar, bilim adamı kalıbına inat bir bilim insanı olarak kök hücre çalışmalarıyla Kyoto Üniversitesi’nden kabul alan İnci Kadribegiç ve dünyaca ünlü Emmy ödülünü alan tek Türk yönetmen Hilal Saral’ın başarı yolculukları ortaya konuyor.
TBWA\Istanbul imzalı kampanyanın çekimleri 3 günde tamamlandı. Yönetmenliğini DUAL ve prodükdsiyonunu DEPO film üstlendi. Filmin müziğiyse FFW Creative Audio tarafından hazırlandı.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: SELPAK
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Kerem Şeşen, Erdem Güler
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ceren Kaban, Tuğçe Demirbaş
CSO: Toygun Yılmazer
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Mert Tuncer, Elif Kansız
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Dilan Davutoğlu, İrem Akalın
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Dual
Medya Ajansı: Carat
Müzik: FFW Creative Audip
Kullanılan Mecralar: TV, dijital