Tüm markaların iletişimine taşıdığı anneler günü kampanyaları arasında bu yıl da Greyder hissettirdiği yoğun duygusuyla öne çıkmayı başardı.
Bu başarının nedeni ise kuşkusuz yine doğal ortamımızdan yakaldığı iç görü oldu. Şöyle ki: Özel günlerin gelmesiyle aklımıza ilk olarak “ne hediye alsam?” sorusu geliyor. Markaların bu günleri sahiplenmesi böylece kaçınılmaz oluyor. Özel günlerde satış üzerine yapılan bir çok kampanya iletişimi, bu günleri ticari bir fırsata dönüştürüyor.
Elbette birbirimize hediyeler alabiliriz, markalar özel günler için kampanya da yapabilir: fakat bunu yaparken, günün anlamını, duygusunu ve gerçekliğini kaybetmemek gerekiyor.
İşte tam da burada Greyder, ters köşe yapıyor; Anneler Günü’nün anlamını ve duygusunu gerçekçi bir bakış açısıyla aktardığı reklam filmiyle karşımıza çıkıyor.
Film, alışveriş yapan anne ve çocukların, ayakkabı rafları arasında, üzerinde “Bunu Annen İçin Aç” yazan bir zarf ile karşılaşmasıyla başlıyor. Bu zarf içerisinden, bir hediye çeki veya indirim kuponu çıkması beklenirken, sürpriz bir şekilde anneye ithafen yazılan duygusal bir mektup çıkıyor.
Karşılıksız sevginin, en güzel sözcüklerle aktarıldığı filmde; “Siz ona dünyaları vermek isteseniz de bir çift tatlı söz en güzel hediye” sloganıyla hayatımıza anlam katan annelerimizin Anneler Günü kutlanıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Greyder
Reklamveren Yetkilileri: Özlem Elfassy, Kübra Kavlu, Murat Tutsak
Kreatif Ajans: Gliese İstanbul
Stratejist: Vahide Tandelen
Reklam Yazarı: Nihan Adıyaman
Sanat Yönetmeni: Yağmur Köktürk
Müşteri İlişkileri: Seda Güler
Prodüksiyon Şirketi: FilmColony
Yönetmen: Barbaros Gökdemir
Yapımcı: Tolga Erener