Mondelēz International Türkiye’nin şeker markası Olips, şimdi yeni aromalarını, futbol coşkusuyla tüketicisine sunuyor. 1980’den bu yana gün içerisinde tazelenmek ve ferahlamak isteyenlerin en büyük destekçisi olan Olips, bu defa futbol tutkunlarının radarına giriyor.
Olips, yarattığı ferahlık hissiyle dinamik marka duruşunu, dijital mecrada yayınlanan yeni reklam filmlerindeki “Heyecan Dorukta, Ferahlık Sahalarda!” sloganıyla güçlendirmeye devam ediyor. Ünlü spor spikeri Emre Tilev’in yorumuyla, futbolun sadece bir spor değil, aslında tüketicilerin günlük yaşamlarının bir parçası olduğunu esprili bir şekilde vurgulayan filmler, aynı zamanda Olips’in yeni lezzeti Orman Meyveleri çeşidine de dikkat çekiyor.
KÜNYE:
Reklamın Başlığı: Olips Heyecan Dorukta Filmi
Reklamveren: Mondelēz International Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Doğuş Kezer, Zümrüt Bakkal, Seyda Gülsün, Cansu Aydoğmuş
Reklam Ajansı: SesliHarfler Linked by Isobar
Kreatif Direktör: Can Özmert
Yaratıcı Grup Lideri: İlknur Hasanoğlu
Yaratıcı Grup: İlker Şener, Irmak Barbarosoğlu, Can Akalın, Gizem Şenlik
Müşteri İlişkileri Direktörü: Beste Gürses
Marka Yöneticisi: Selin Kardaş
Sosyal Medya Yönetimi: Engin Çataltaş, Tuğçe Usta
Ajans Prodüksiyon Direktörü: Muzaffer Yiğit
Ajans Prodüktörü: Eda Kof
Prodüksiyon Ajansı: 2012 Yapım
Yönetmen: İrfan Yıldırım
Yapımcı: Ezel Domaniç, Erel Türkçü
Görüntü Yönetmeni: Murat Tuncel
Medya Ajansı: Starcom Türkiye