Sporun gençlerin gelişimine sağladığı katkıyı her fırsatta vurgulayan Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na özel hazırladığı filmle gençlere sporu sevdirmeyi amaçlıyor. Hazırlanan filmde Mert adında bir gencin, zorlu uğraşlardan sonra, Türk Telekom’un 32 farklı branşta 5000’den fazla sporcuyu desteklediği Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri arasından kendisine en uygun sporu bulması konu ediliyor.
Türk Telekom, sporun gençlerin gelişimine sağladığı katkıdan yola çıkarak, gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı özel bir film ile kutluyor. Türkiye’nin dört bir yanında “Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri” ile 32 farklı branşta 44 İlde 45 Spor Kulübü ile 5000’den fazla sporcuyu destekleyen Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na özel hazırladığı film ile gençleri spora teşvik etmeyi amaçlıyor.
Türk Telekom tarafından hazırlanan filmde izleyiciler, spor geçmişi olmayan ama bir sabah kalktığında spor yapma isteğiyle kendisine en uygun sporu bulma konusunda kararlı olan Mert’in Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri’ni inceleyerek çeşitli branşlarda denemelerde bulunmasına şahit oluyor. Fiziksel yetenek gerektiren sporlarda başarısız olan Mert’in zihin gücü gerektiren spor dalında başarılı olabildiğini reklamın sonunda bir robotla satranç oynarken görüyoruz. Filmin sonunda Mert Türk Telekom Amatör Spor Kulüpleri arasından kendisine en uygun sporu buluyor.
Türk Telekom, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı onuruna hayata geçirdiği reklam filmiyle gençlere sporu sevdirme hedefiyle “Çünkü inanıyoruz ki gençlerimize sporu sevdirsek yeter” mesajı veriliyor.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Türk Telekom
Reklamveren Yetkilileri: Hamdi Ateş, Celal Tellioğlu, Esad Sivri, Ali Kılıçlıoğlu
Reklam ajansı: Pat Medya
Senaryo: Barış Kırımşelioğlu – Mert Aydın
Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu
Görüntü Yönetmeni: H.Orkun Eser
Yönetmen Yardımcısı: Nihan Kahraman
Yapım Şirketi: Pat Medya
Mecra: Online