Tadım, Euroleague Final 4’da boy gösterdi
Paketli kuruyemiş sektörünün lideri Tadım, dünyanın en fazla takip edilen basketbol organizasyonlarından Euroleague’in global sponsorları arasında yer alıyor. 2020 yılına kadar global pazarda yer alma hedefini, Euroleague Resmi Global Sponsoru olarak destekleyen Tadım, nefeslerin tutulduğu Final 4’da, adını tüm dünyaya duyurdu.
Konuyla ilgili bilgi veren Tadım Pazarlama Direktörü Zeynep Göçmen “Tadım olarak spora olan desteğimizi, Euroleague Resmi Global Sponsorluğumuzun yanı sıra, ürün portföyümüzle de destekliyoruz. Özellikle, Tadım tüketicisiyle bire bir örtüşen basketbol sporunun sadece Tadım’ı değil, ülkemizi de yurt dışında tanıtacak en etkili araçlardan biri olarak görüyoruz” dedi.
Sporun destekçisi Tadım’ın Euroleague sponsorluğu 2019 yılında da devam ediyor.