Kurum kimliğini yenileyen ve stratejisini “Hayata Katılım Bankası” olarak belirleyen Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı. Türkiye Finans, yeni reklam filminde 7’den 70’e “herkesin bankası olmak” yaklaşımını seyirciye sunuyor. Film, Türkiye Finans’ın yenilikçi ürün ve hizmetlerle, yapacak çok işi olanların ihtiyaçlarını her şeyin üzerinde tuttuğunu söylüyor
“Hayata Katılım Bankası” stratejisi ile kurum kimliğini ve söylemini yenileyen Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı. Reklam filmi, öncelikle bankanın sosyal medya hesaplarında ardından televizyon ekranlarında seyirci ile buluştu.
“Hayata Katılım Bankası” stratejisinin vurgulandığı reklam filminde, Türkiye Finans seyirciye “yeni ürün ve hizmetlerimizle birlikte gerçekleştirecek çok hayalimiz, yapacak çok işimiz var” diyor.“Yapacak çok işi olan herkesin ihtiyaçlarını bizim için her şeyin üzerinde’’ diyerek müşteri odaklı hizmet anlayışının altını çiziyor.
Kampanyaya özel olarak bestelenen jingle’ın yer aldığı reklam filminin çekimleri drone kullanılarak gerçekleştirildi.
KÜNYE:
- Reklamveren: Türkiye Finans
- Reklamveren Yetkilileri : Didem İzgi, Mehmet Han Kuruoğlu, Mihriban Tarakçı Gökgöz, Muhsine Kapan
- Ajans: K A R P A T
- Kreatif Direktör: Karpat Polat
- Kreatif İdari Direktör: Ozan Yurtsever
- Kreatif Grup Yöneticisi: Umut Geldiay
- Metin Yazarı: Umut Geldiay, Ozan Kaya, Emre Ekinci
- Sanat Direktörü:Gizem Özover, Görkem Çiftci, Derin Şener
- Grup Müşteri Direktörü: Tülin Karaman
- Müşteri Direktorü: Ayşegül Dinç
- Müşteri Yöneticisi: Gülşah Akbıyık
- Stratejik Planlama: Kaan Arslan
- Produksiyon: Böcek Yapım
- Yönetmen: Ömer Faruk Sorak
- Yapımcı: Oğuz Peri, Seyhun Aray
- Post Prodüksiyon: İmaj
- Post Prodüksiyon Sorumlusu: Burak Balkan
- Müzik: Mert Tünay
- Medya Ajansı: Mindshare