Orange, Ramazan ayının en çok izlenen kampanyasına imza attı
Fransız GSM operatörü Orange’ın Ramazan 2018 kampanyası son zamanların en çok ilgi çeken Ramazan kampanyalarından biri oldu. Orange’ın reklamı Facebook’ta 20 milyon izlenme barajını aştı.
Orange’ın kampanyası “Komşunuz hem en yakın hem de en uzak arkadaşınız” teması üzerine kurulu. Kampanya bize yakın olan insanlarla aslında pek iletişim kurmadığımızı hatırlatıyor.
Orange’ın kampanyası iftara ve sahura komşularımızı davet etmek gibi unutulmaya yüz tutan gelenekleri hatırlatıyor.
Yayınlanmasından 34 saat geçmeden Facebook’ta 6 milyon izlenmeye ulaşan reklam 341 bin etkileşim aldı. Kampanyanın hashtag’i ayrıca Twitter’da 80 binden fazla etkileşim yarattı.
Bir hafta boyunca Arap ülkelerinde Google’ın en çok aranan terimlerinde kendine yer edinen kampanya aynı zamanda Ramazan pazarının büyüklüğünü gösteriyor.