Digiturk’ten Galatasaray taraftarlarına şampiyonluk hediyesi
Spor Toto Süper Lig’in resmi yayıncısı beIN SPORTS Türkiye, 2017-18 sezonuna özel hazırladığı “Gollerin Gerçek Sahipleri” sosyal medya kampanyasını, dijital platformlar ve Twitter’da yayınladığı bir video ile duyurdu.
24 Mayıs Perşembe günü, 19:05’te yayına giren kampanya kapsamında; bu sezon hem Türk Telekom Stadyumu’nda hem de deplasmanda seyirci ortalaması rekoru kıran Galatasaraylı taraftarlara sürpriz yapıldı. Taraftarlar, şampiyonluğu getiren goller arasından yaptıkları seçimi, duyuru tweet’ini alıntılayarak paylaştı ve istedikleri golün kendilerine özel hazırlanmış görselinin sahibi oldu.
Şampiyonluğu Getiren 75 Gol Tek Tek Çizildi
Hazırlık sürecinde, bu sezon Galatasaray’ın attığı 75 golün tamamının tek tek çizildiği kampanyada, proje sırasında gelen isteklere göre de gerçek zamanlı çözümler üretildi.
Galatasaraylı taraftarlara unutulmaz bir şampiyonluk hediyesi sunan projenin duyuru videosu bu şekilde paylaşıldı;
Şampiyon Galatasaraylılar! 19.05'te gelen şampiyonluğa giden gollerden seçiminizi bu tweeti alıntılayarak yazın, istediğiniz golün size özel hazırlanmış görselini gönderelim! pic.twitter.com/U7Cm6pjOfx
— beIN SPORTS Türkiye (@beINSPORTS_TR) May 24, 2018
2 binden fazla taraftar, Twitter üzerinden kampanyaya katılım gösterdi ve projeyle ilgili 9 binden fazla konuşma gerçekleşti. Projenin ilk 4 saatindeki konuşmalarla birlikte, 4.7 milyonun üzerinde görüntülenme elde edilirken, sayfanın konuşulma oranı da günlük toplam konuşma ortalamasına göre yüzde 289 arttı.
KÜNYE:
Ajans: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanı: Ahmet Terzioğlu
Yaratıcı Grup: Emre Hacısalihoğlu, Fahri Güçlü, Emir Anarat, Mehmet Ali Ekmekçi
Marka Direktörü: Serhat Arapoğlu
Dijital İletişim Direktörü: Kayhan Dural
Dijital İletişim Grubu: Eyüp Öz, Furkan Kartal, Güray Haliloğlu, Muammer Nuray
Marka: Digiturk beIN MEDIA GROUP
Dijital Medya İletişim: Serkan Ağbaba
Dijital Ürün ve Servisler Direktörü: Merve Naz Atmaca