Coca-Cola obeziteyle mücadeleye hazırlanıyor
Şekerli içeceklerinin obeziteye yol açtığı suçlamalarıyla başı ağrıyan Coca-Cola, dünya çapında 12 yaşından küçük çocuklara pazarlama faaliyeti yapmayacağını açıkladı. Şekerli içeceklerinin obeziteye yol açtığı suçlamalarıyla başı ağrıyan Coca-Cola, çare olarak dünya çapındaki market raflarına düşük kalorili ile kalori içermeyen içecekler sürmeye ve tüm içeceklerin ön yüzüne kalori miktarlarını yazmaya hazırlanıyor. Wall Street Journal’ın haberine göre, dünyanın en büyük içecek şirketi ayrıca bundan böyle dünyanın hiçbir yerinde 12 yaşın altındaki çocuklara yönelik pazarlama yapılmayacağını buna karşılık faaliyette olduğu her ülkede fiziksel aktivite programlarını teşvik etmek için çalışacağını belirtti. Son zamanlarda hem Coca-Cola hem de diğer şekerli içecek üreticileri yükselen obezite oranlarındaki ilişkileri nedeniyle eleştirileri oklarının hedefinde bulunuyor.
Güncel Haberler