Movistar’tan çarpıcı siber zorbalık kampanyası
Sosyal medya son dönemde ciddi bir değişim yaşıyor. Her gün binlerce çocuk sonuçlarını dikkate almadan siber zorbalığın parçası oluyor. Zira yapılan araştırmalara göre dünyada çocukların üçte ikisi sosyal medyada siber zorbalığa uğruyor. Günümüzde herkes basit bir “paylaş” tıklamasıyla siber zorbalığa domino etkisi başlatabilir.
Telekomünikasyon şirketi Movistar çarpıcı bir kampanyayla siber zorbalığa farkındalığı artırmak için “Domino” isimli reklam kampanyasını yayılandı. Cep telefonlarını sahnenin merkezine koyan reklam filmi siber zorbalığa karşı küresel bir kampanyanın ana çalışması. Dhélet Y & R ajansı tarafından hazırlanan kampanyada telekomünikasyon şirketlerin güvenli internet ortamı sunması, çocukların siber zorbalıklara karşı korunmasını ve siber zorbalıkların nasıl durdurulması konusunda eğitim girişimi olarak küresel ölçekte çalışmak üzere oluşturuldu.
https://www.youtube.com/watch?v=KmzuVQfS6aw
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Movistar
Reklam Ajansı: Dhélet Y & R
Yaratıcı Direktör: Martín Nino Goldberg
Metin yazarı: Nicolas Montanaro
Editör: Micaela Vergez
Prodüksiyon Şirketi: Antiestático
Yönetmen: Luis Germanó
Post Prodüksiyon: 3D Cúbica
Müzik: Noroeste