Rexona, “daha temiz, daha ferah bir dünya için” ter kokusuyla mücadelesini, Orhan Gencebay sözcülüğünde gerçekleştirdiği “Burunların Selameti” kampanyasının asansör versiyonu ile sürdürüyor.
Orhan Gencebay “Burunların Selameti” asansör filminde, beyaz yakalı çalışanların olduğu bir plaza asansörüne biniyor, şaşkın bakışlar sürerken yine ter kokusuyla karşılaşıyor. Ter kokusu tüm asansörü saran gence ikonik parçası Batsın Bu Dünya’dan esinlenerek “Daha güzel, daha mutlu, sevgi dolu bir dünya için.. Burunların selameti için…” diyerek, sadece duşun yetmediğini söylüyor. Deodorant kullanması konusunda uyarıyor.
KÜNYE:
Marka: Unilever / Rexona
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson Turkey
Kreatif Direktör – Sami Basut
Yaratıcı Ekip Başkanı- Deniz Ergin
Yaratıcı Ekip Başkanı- Ümit Taşlı
Reklam Yazarı – Aysu Erenuluğ
Reklam Yazarı – Yiğit Durdağ
Sanat Yönetmeni- Oktay Metin
Sanat Yönetmeni – Buse Şay
Sanat Yönetmeni – Öykü Özver
Strateji Direktörü – Berkant Avcı
Müşteri İlişkileri Direktörü – Leslie Krespin
Müşteri Direktörü – Setenay Ergin
Müşteri Direktörü – Ece Özyurt
Müşteri İlişkileri Temsilcisi – Sevim Özgür
Ajans Produksiyon Şefi- Ahmet Bayık
Ajans Produktörü – Zeynep Türkmen
Ajans Produktörü – Çağrı Erdoğan
Yapım Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Fatih Kızılgök