Koroplast, Altın Günü WhatsApp gruplarına yaratıcı bir yarışmayla ulaşıyor
Koroplast’ın yaratıcı ajansı Vapp Works’ün imzasını taşıdığı “Sahrap Soysal’la Gün Grupları Yarışıyor” yarışması bugün yayına girdi.
Koroplast Pişirme Kağıdı kampanya döneminde youtube’da yayınlanan reklam filminin yanında oluşturulan yarışma kurgusu yaratıcı mecra olarak WhatsApp’ta da uygulanıyor.
Kurgu konusu: Altın günleri için yapılan yemeklerin olmazsa olması Koroplast Pişirme Kağıdı ile altın günü whatsapp gün gruplarında en yaratıcı gün tarifini paylaşan grubun her üyesi altın kazanıyor.
Bu kurguyu oluştururken özellikle altın günü grupları hedeflendi çünkü Koroplast Pişirme kağıdı hedef kitlesi birebir bu gruplar içinde yer alıyor. Bu kampanyada 4 farklı dijital mecradan yararlanılıyor. Duyuru mecrası olarak Instagram, iletişim mecrası olarak WhatsApp’, yarışacak içeriklerin yayını olarak da www.gungruplari.com ve tarif paylaşımı için de Facebook mecrası seçildi.
Haziran 2018’de Koroplast Pişirme Kağıdı relansman kampanyasının yüzü olan Sahrap Soysal bu yarışmada da yarışma telefonunu gün gruplarına ekleyen katılımcılara bir görev tanımlıyor. Bu görevi başarıyla tamamlayan tarifler arasından 1. Tarifi seçerek o tarifi yaratan gün grubu üyelerinin her birine altın hediye ediyor.
Aynı zamanda WhatsApp için özel bir api yazılımı entegre edilen bu kampanya katılımcılarla hem Sahrap Soysal olarak real time gün içinde 14.00-17.00 arası hem de api sayesinde konuşma mesajlarıyla otomatik olarak iletişim kuruyor.