“Dolu” önlemi markalara ilham kaynağı oldu
Geçtiğimiz sene İstanbul’da yaşanan “dolu” faciasında pek çok araç zarar görmüştü. Bu sene de aynı dolu yağışının bir benzerinin olabileceği beklentisi araç sahiplerini de harekete geçirdi. Araçların halı, kilim, karton, yatak gibi ürünlerle kapatılması İstanbul sokaklarında renkli manzaralara neden oldu.
Bunu fırsat gören Vestel, IKEA, Okey ve Mapfre Sigorta markaları sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımlarla takipçilerine esprili göndermelerde bulundu.
İşte “dolu” korkusunu fırsata çeviren o markalar:
Okey
Alternatif çözümler güzel ama sen yine de risk alma. #İstediğinGibi pic.twitter.com/jfHvFndpMF
— Club Okey (@clubokey) 27 Haziran 2018
Mapfre Sigorta
Hangisi MAPFRE Sigorta’lı? https://t.co/0fEtDkJX1E pic.twitter.com/1cOMSYmOnL
— MAPFRE SİGORTA (@MAPFRESIGORTA) 27 Haziran 2018
Vestel
Vestel klima yaz sıcağından, Vestel kutusu yazın yağan doludan kurtarır. ☂️#yaratıcıçözümler #dolu pic.twitter.com/ugK2dvBSGr
— Vestel (@Vestel) 26 Haziran 2018
IKEA
Sonraki doluda daha renkli görüntüler sergilemek isteyenlere…
IKEA Türkiye (@ikeaturkiye)’in paylaştığı bir gönderi ()