Fibabanka, Babalar Günü iletişimi için hayata geçirdiği dijital proje ile “babalığın” biyolojik bağ ile tanımlanmasının ötesinde anlam taşıyabileceğine dikkat çekti. Fibabanka proje kapsamında desteğe, yol gösterilmeye, yardıma, iyileştirilmeye ihtiyaç duyan her canlı için karşılık beklemeden elinden gelen desteği sağlayan erkek figürleri “Fibaba” ilan etti ve kendileriyle kısa söyleşiler gerçekleştirerek söyleşileri sosyal medya hesaplarından paylaştı. Videolar toplam 4 milyon izlenme alırken, 180 bin etkileşim elde edildi.
KÜNYE:
Reklam Ajansı: Sophisto
Reklamveren: Fibabanka
Reklamveren Ekibi: Deniz Güney, Merve Sayın Çağlar, Duygu Aydemir, Miray Pekingor, Onder Denizci (Pazarlama İletişimi)
Ürün: –
Yaratıcı Ekip: Emin Görgün, Burcu Bağ, Bahar Arasan, Nazlı Çapar
Müşteri İlişkileri: Bahar Arasan
Stratejik Planlama: Emin Görgün
Medya Planlama/Satın Alma: Adxclusive
Ajans Yapımcısı: Emin Görgün
Yapımevi/Yönetmen: Acme Production / Nazlı Çapar