Pure New Media müşteri portföyünü genişletiyor
Pure New Media müşterilerine yenilerini ekledi. Tofaş, Pepsi ve Ruffless’ın dijitali gerçekleştirilen yeni iş birlikleriyle Pure New Media’ya emanet edildi.
Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından olan Tofaş, bünyesinde barındırdığı; tüm markalarının dijital ajansını belirledi. Firma, yeni dönemde markalarının dijital çalışmaları ve sosyal medya hesaplarının yönetimi için yola Pure New Media ile devam etmeye karar verdi.
Pure New Media ayrıca yiyecek içecek sektörünün en büyük oyuncularından olan ve 200’den fazla pazarda faaliyet gösteren PepsiCo.’nun Pepsi ve Ruffles için açtığı konkuru da kazandı. Yapılan yeni iş birlikleriyle markalar dijital çalışmalarını ve sosyal medya hesaplarının yönetimini Pure New Media’ya emanet etme kararı aldı.
Dijital odaklı kampanyaları ve 360 derece çözümleriyle markalara hizmet veren Pure New Media; Huawei, Philips, Opet, Allianz, Erikli-Perrier, Vitra-Artema, Zula Oyun gibi yerel ve global pek çok markaya hizmet veriyor.