Kristal Elma Yarışması’nda son başvuru 11 Ağustos’ta
Pazarlama iletişiminin yaratıcılık düzeyini yükseltmeyi amaçlayan, ajansların, çalışanlarının ve uygulamaya katkıda bulunanların başarılarını ödüllendiren Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’na başvurular 11 Ağustos’ta son bulacak.
Kristal Elma 30 yıldır yaratıcılığı ödüllendirmeye devam ediyor. Pazarlama iletişiminin yaratıcılık düzeyini yükseltmeyi amaçlayan yarışmaya başvurular 11 Ağustos’ta son bulacak. Yarışmanın bu yılki başlıca yenilikleri; kısa listeye kalan başvuruların ana değerlendirmede minimum 60 puan alması, Seçici Kurul’un bir kategoride verebileceği maksimum ödül sayısının 4 olabilmesi ve her başvurunun sadece bir ana kategoride yarışabilmesi. Bu yıl ayrıca Büyük Ödül Seçici Kurulları’nda Reklamverenler Derneği’ni temsilen birer üye de yer alacak. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özel Ödülü, Prof. Dr. Nazan Erkmen İllüstrasyon Özel Ödülü yıla heyecan katan diğer yenilikler olacak.