İMA VE Polimoda’dan “Deneyimsel Pazarlama Programı”
İMA, Türkiye’de ve dünyada, moda perakendesi ve pazarlaması alanlarında güncel trendlere geniş bir pencereden bakarak genel bir bakış açısı kazandırmak üzere içeriği Polimoda ile kurgulanan “Non- Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nı başlatıyor.
Günümüzün perakende ve pazarlama tekniklerinde değişen trendler paralelinde ‘Duyusal Pazarlama’ ve ‘Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları’, ‘Deneyimsel Pazarlama’ gibi yenilikçi yöntemlerin işleneceği; tüketici davranışlarının ve alışveriş eğilimlerinin inceleneceği “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nın ilk haftası İstanbul’da, İMA’da; son haftası da Floransa’da, Polimoda’da gerçekleşiyor.
Moda perakende sektöründe pazarlama, satış ve iş geliştirme bölümlerinde çalışan yönetici adaylarına yönelik programda, moda perakendesinde trendleri etkileyen sosyo-kültürel dinamikler ve tüketici eğilimleri analiz edilerek deneyim pazarlama ve yenilikçi perakende uygulamaları hakkında güncel konulara değinilecek. Polimoda iş birliği ile gerçekleşecen “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’ 9 Temmuz 2013’te başlayacak olup programın son başvuru tarihi 22 Haziran 2013’tür.
İMA ve Polimoda İş birliğiyle;
NON-VISUAL MERCHANDISING: DENEYİMSEL PAZARLAMA
Eğitimin Tarihi ve Süresi: 9 – 18 Temmuz 2013, 2 hafta (26 Saat)
İMA, İstanbul Eğitim Tarihleri: 9 ve 11 Temmuz 2013
POLIMODA, Floransa Eğitim Tarihleri: 15 – 18 Temmuz 2013
Eğitimin günleri ve saatleri:
İMA, İstanbul: Salı-Perşembe 18.30 – 21.30 (1 Hafta, 6 saat)
POLIMODA, Villa Farvard, Floransa: Pazartesi-Perşembe 10.00 – 16.00
(1 Hafta, 20 saat)
Program Dili: Türkçe-İngilizce
İçerik:
Duyusal Pazarlama: Pazarlamada Baştan Çıkarma ve Duyalara Hitap Ederek Deneyim Pazarlamak
Tüketici Davranışları ve Alışveriş Eğilimleri
Deneyimsel Pazarlama
Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları