Sepaş Enerji, YouTube üzerinde hayata geçirdiği projesi ile 9 yaşındaki Sude Erçit’in YouTuber olma hayalini gerçekleştirirken, çocuk ve yetişkinleri enerji tasarrufu konusunda bir çocuğun gözünden, eğlenceli ve faydalı içerikler ile bilinçlendirdi.
Sepaş Enerji, çocukları ve yetişkinleri enerji tüketimi konusunda bilinçlendirmek için Minik YouTuber projesini hayata geçirdi. Gri Creative imzası bulunan projede, enerji tüketimi bilincinin genç yaşlardan itibaren kazanılması gerektiği gerçeğinden yola çıkıldı. Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli başta olmak üzere ülkenin dört bir yanında her geçen gün genişleyen bir portföye sahip olan Sepaş Enerji’nin sosyal medya üzerinden yaptığı çağrıya gelen başvuruların değerlendirildiği projede, Sakarya’da yaşayan 9 yaşındaki ilkokul öğrencisi Sude Erçit sözcü olarak seçildi.
Sepaş Enerji tarafından, Sude’nin YouTuber olma hayalini gerçekleştirmek için profesyonel video ve reklam desteğinin sağlandığı projenin ilk videosu Çocuklar Ülkesi KidZania’daki Sepaş Enerji Elektrik Merkezi’nde çekildi. Sude’nin eğlendirici ve bilinçlendirici videoları, atık pil toplama kutusu yapımı, çocuklar için priz koruyucu yapımı ve Sude’nin annesini evde enerji tüketimi konusunda uyardığı videolar ile devam etti. Sude’nin artık 320 binin üzerinde izlenmiş bir YouTube kanalı ve bolca beğeni almış videoları var. Sude ve Sepaş Enerji, enerji tüketimi konusunda bilinçlendirmeye devam edecek.
https://vimeo.com/279640128
KÜNYE:
Reklamveren: Sepaş Enerji
Reklamveren ekibi: Oya Seçkinler, Ecem Akın, Nalan Karagülle, Muhsine Küçük
Reklam Ajansı: Gri Creative
Reklam Yazarı: Ali Köstekçi
Marka Ekibi: Onur Özdamar, Oytun Savaş, Neslihan Kavas
Stratejik Planlama: Gaye Güzelay
Prodüksiyon Şirketi: Peri İstanbul
Yönetmen: Aykut Tanrıkulu
Kullanılan Mecralar: Dijital