Markalar C Level Club’da e-sporla buluşuyor
Üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri arasında bilgi paylaşımını artırmak amacıyla 7 yıl önce Marketing Türkiye tarafından kurulan C Level Club etkinliklerine devam ediyor. 18 Eylül Salı günü Salt Galata’da gerçekleşecek olan buluşmada son dönemin en önemli konularından biri olan “e-spor” tüm yönleriyle masaya yatırılacak. Başarılı bir e-spor takımı nasıl kurulur? Markalar e-sporu bir mecra olarak nasıl kullanmalı? e-spor alanında var olmak markalara ne kazandıracak? Tüm bu sorular C Level Club’da yanıt bulacak…
Sektörü ilgilendiren her kavramın ilk duyuranı olma misyonuyla yayınlanan Marketing Türkiye pazarlama ve iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak ve değişen dünya trendlerinden haberdar etmek amacıyla 7 yıl önce C Level Club’ı kurdu. Bu kez bir başka ilki daha gerçekleştirecek olan C Level Club 18 Eylül Salı günü Salt Galata’da e-sporu markalarla buluşturacak. Son yıllarda yaptığı işlerle, özellikle oyun sektöründeki başarılarıyla dünyada adından sıkça söz ettiren Türk yazılım firması InGame Gruop iş birliğinde gerçekleşecek etkinlikte InGame Group Kurucu Ortakları Genco Alp, Tuncay Büyükoğlu ve Burak Gözalan konuşmacı olarak yer alacak.
E-spor tüm detaylarıyla C Level Club’da…
Dar bir davetle pazarlama ve iletişim sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getirecek olan etkinlikte e-sporun geleceği ve sunduğu fırsatlar masaya yatırılacak. C Level Club’da katılımcılara dünya vizyonu üzerinden bir oyun evreni çizerek; e-spor oyuncularının yapısı, e-sporun ekonomik büyüklüğü ve geleceğine ilişkin tahminler konuşulacak. 2020 yılında 5 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen ve bu anlamda markalara da fırsatlar sunan e-sporun geleceğini InGame Group Kurucu Ortağı Burak Gözalan yorumlayacak. Ayrıca markalar için bir e-spor takımının nasıl kurulacağı anlatılarak büyük bir hızla gelişen e-spor mecrasında markaların kendilerini nasıl konumlandırmaları gerektiği başarı hikayeleriyle anlatılacak.
Etkinlikte InGame Group’un Kurucu Ortağı Tuncay Büyükoğlu, e-spor alanındaki başarısıyla global pazarda dikkatleri üzerine çeken ve 11 dilde, 10 milyondan fazla oyuncu tarafından oynanan Türk yazılımı Zula’nın başarısının sırrını katılımcılarla paylaşacak. InGame Group Kurucu Ortağı Genco Alp ise InGame Group’un Spor Toto Süper Lig ve turnuvalardaki marka iş birliklerini anlatacak.
Günseli Özen: “Son dönemin en sıcak konusu e-spor”
C Level Club’ın 2018 yılının ikinci buluşmasıyla ilgili konuşan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen şu açıklamalarda bulunuyor: “C Level Club’ı oluştururken amacımız iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak ve onları değişen pazarlama trendlerinden haberdar etmekti. Ve şimdiye kadar yaptığımız toplantılarla da bu amaca hizmet ettik. Bugünse gündemimizde geleceğin fırsatlarını şimdiden değerlendirmek var. Çünkü hız, önümüzdeki 10 yılın en kritik parametresi. Son dönemin en sıcak konusu e-spor ise hem güçlü bir mecra hem de marka iş birliklerine uygun potansiyeliyle dikkat çekiyor. Tüm dünya oyunlarla savrulurken ülkemizde de giderek artan bir ilgiyle büyüyor. Marketing Türkiye olarak pazarlama açısından pek çok fırsat sunan oyun ve e-sporun merak edilen ayrıntılarını C Level Club’da hep birlikte değerlendireceğiz.”
C Level Club Hakkında
C Level Club, pazarlama sektörünün öncü dergisi Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformudur. Türkiye’de pazarlama iletişimi sektörüne yön veren sektör profesyonellerini yılda altı kez bir araya getiren C Level Club, iş yapış modellerini değiştirecek, kurumlara gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında bilgilendirmeyi amaçlıyor.