Yatırımcı ilişkilerde “Türkiye’nin En İyisi” Turkcell oldu
Turkcell, finans dünyasının prestijli mecralarından IR Magazine’in geleneksel olarak düzenlediği ödüllerde bu yıl “Türkiye’nin En İyisi” seçildi. Adayların, IR Magazine’in yaptığı kapsamlı araştırmalar sonucu belirlendiği organizasyonda Turkcell, Türkiye’den aday gösterilen 4 şirket arasından sıyrılarak yatırımcı ilişkileri konusunda “Türkiye’nin En İyisi” oldu. Londra’da düzenlenen törende Turkcell’in yanı sıra Unilever, Roche, Adidas ve BASF gibi dünya devleri de ödüllerini aldı.
“Standardımızı sürekli yükseltmek gayretindeyiz”
Birincilik ödülü ile ilgili görüşlerini aktaran Turkcell Yatırımcı ve Uluslararası Medya İlişkileri Direktörü Nihat Narin, “Yatırımcı ilişkileri faaliyetlerimizin standardını sürekli olarak yükseltmek gayretiyle çalışıyoruz. Amacımız şimdiye kadar olduğu gibi “en iyi yatırımcı ilişkileri uygulamalarını” hayata geçirerek sermaye piyasalarına katkı sağlamayı sürdürmektir. Çalışmalarımızın uluslararası düzeyde kabul görüyor ve takdir ediliyor oluşu, bize daha iyi noktalara gelmek için müthiş bir itici güç sağlıyor” dedi.
Kapsamlı ödül süreci
IR Magazine Awards, aday şirketlerin ödüllere başvuru yapmaması itibarıyla diğer ödül organizasyonlarından farklılaşıyor. Adaylar, tüm dünyaya yayılmış ve 20 senelik bir süreçte oluşturulmuş profesyonel kontaklar üzerinden kapsamlı araştırmalar yürütülerek belirleniyor. Daha sonra Avrupa’da en üst düzeydeki 500 analist ve yönetici ile gerçekleştirilen birebir telefon görüşmeleriyle adaylar konusunda fikir alışverişi yapılıyor. Ardından görüşmeler değerlendirilerek ödüle hak kazanan şirketler belirleniyor. Ödül gecesine kadar yalnızca finalistler IR Magazine’in okuyucu ve analistleri ile paylaşılıyor. En iyiler ise etkinlikte duyuruluyor ve ödülleri teslim ediliyor. Ödül organizasyonu kapsamında, bu sene 21 ülkeden 96 şirket ülkelerinin en iyisi olma yolunda aday gösterilmişti.