WeChat’in yeni reklam yüzü Messi oldu
70 milyondan fazla kayıtlı kullanıcısı olan, “We Share. We Love. WeChat” sloganıyla dünyanın en çok indirilen mobil uygulamalarından biri olan WeChat, Temmuz ayında futbol süperstarı Lionel Messi’nin oynadığı yeni bir global reklam kampanyası başlattı. Türkiye’nin yanı sıra Avrupa, Asya ve Güney Amerika kıtalarındaki diğer birçok ülkede de aynı anda hayata geçecek reklam kampanyasında Messi, yazılı ileti yaratma, resim paylaşma, canlı olarak sesli ve görüntülü sohbet etme özelliklerini tek bir uygulamada ve ücretsiz olarak kullanma fırsatı sağlayan WeChat deneyimiyle ekrana çıkıyor. WeChat’in en son sloganı “We Share. We Love. WeChat”in yer aldığı reklamda, Messi’nin dostları ve ailesiyle WeChat üzerinden nasıl temasa geçtiği işleniyor. Kampanya kapsamında hayranları Messi’nin videoları, sesli mesajları ve fotoğraflarının yer alacağı WeChat ID: MessiOfficial resmi WeChat hesabını da takip edebilecekler.
70 milyon kişi kullanıyor
WeChat uygulamasının sahibi Tencent şirketinin Uluslararası İş Grubu Başkan Yardımcısı Poshu Yeung, “Bu kadar kısa bir süre içinde 70 milyon kayıtlı kullanıcı eşiğine ulaşmış olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını dinliyor ve ses, video, resimleri ile önemli anlarını paylaşmak suretiyle daima sevdikleri ile bağlantıda kalmasını sağlayan bir uygulama sunuyoruz” dedi.
Lionel Messi ile yapılan kampanya hakkında da konuşan Yeung sözlerini şöyle sürdürdü: “Lionel gerek bir futbol süperstarı gerekse WeChat kullanıcısı olarak WeChat hakkında bilinç oluşturmak ve WeChat’in faydalarını iletmemize yardımcı olmak için ideal bir isim. WeChat’i en çok sevdikleri insanlar ile daha yakın bir temas içinde olmaya değer verenlere ulaştırmak üzere Lionel ile birlikte çalışacak olmaktan heyecan duyuyoruz.”