Burger King yeni iletişim çalışmasında siyasal mesaj verdi
Burger King bu hafta sonu başkanlık seçimleri için sandığa gidecek olan Brezilyalı seçmenlere özel başarılı bir iletişim çalışmasına imza attı. Oy kullanmayacağını veya boş oy kullanacağını ifade eden Burger King müşterileri “Blank Whooper” ile tanıştı.
Brezilya’da seçime sayılı günler kala Burger King bir farkındalık çalışması gerçekleştirdi. Oy kullanmayacağını, boş oy atacağını ifade eden müşterilerine bir mesaj vermeyi hedefleyen fast food devi amacına ulaştı.
Pakete sarılı Whooper’ı açan müşteriler hamburgerin içinde sadece soğan ve mayonezle karşılaştı. Tadının çok kötü olduğunu ifade eden müşteriler neden sadece soğan ve mayonez diye sorduklarında aldıkları yanıt; “Bu Whooper’ın içinde olması gerekenleri sizin için başkaları seçti.” yanıtını aldılar.
Brezilya’daki seçim öncesi Burger King’in siyasi mesajı yerini buldu; “Birilerinin sizin yerinize seçmesine izin verirseniz, sonuçlardan şikayet edemezsiniz.”
Künye
Reklam Ajansı: David Sao Paulo, Brezilya
Kreatif Yönetmen: Edgar Gianesi
Metin Yazarları: Maicon Silveira, Mayara Ribeiro, Lucas Vigliar
Sanat Yönetmenleri: Paulo Damasceno, Thiago Ferreira
Yapımcı: Delicatessen Films
Yönetmen: Decio Matos Jr.