İPZ 2018’in ikinci turu başlıyor
Tam 12 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) yılın ikinci turu başlıyor. Bu yıl “Akıllı İşler” temasıyla gerçekleştirilen zirve kapsamında Konya, Ankara, Kayseri ve İzmir ilham veren sunumlara ev sahipliği yapacak. Marketing Türkiye tarafından düzenlenen İPZ Anadolu kapsamında zirvenin gerçekleştirileceği illerde “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni” ile doğduğu kente katma değer yaratan şirketler de ödüllerine kavuşacak.
Marketing Türkiye ile Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu’nun bu yılki teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Akıllı İşler” olarak belirlendi. 12 yıldır aralıksız olarak devam eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ilk turunda sırasıyla İzmir, Gaziantep, Tekirdağ, Adana ve Bursa illerinde heyecan yaratan zirveler gerçekleştirildi. Markaları, sivil toplum kuruluşlarını, akademisyenleri ve iş dünyasını bir araya getiren etkinliklerde ilham veren sunumlar katılımc lardan tam not aldı. Şimdi sırada yılın ikinci turu var… İPZ Anadolu’nun ikinci turunda dört il ziyaret edilecek Bir buluşma platformu olarak konumlanan ve Anadolu iş dünyasını geleceğe hazırlama misyonuyla harekete eden İPZ Anadolu Konferansları 12 yıllık deneyimini 2018’in ikinci turunda farklı şehirlere taşıyacak. İPZ Anadolu Konferans dizisi kapsamında paylaşım ekonomisinin avantajları Konya, Kayseri, Ankara ve İzmir’de KOBİ’lerle buluşacak.
Anadolu iş dünyası geleceğe hazırlanıyor
Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu iş dünyasında yaşanan gelişmelere dikkat çekerek KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğu bilgiye kısa yoldan ulaşmasını hedefliyor. İPZ Anadolu KOBİ Konferansları bir buluşma platformu olarak konumlanırken, Anadolu iş dünyasını geleceğe hazırlanması konusunda önemli bir misyon da üstleniyor. Her yıl konferans konularını bir ön ziyaretle zirvenin gerçekleştirileceği ilin kanaat önderleriyle yapılan toplantılarda belirliyor. Bu yıl İPZ Anadolu’nun destekçileri arasında Arçelik, Yapı Kredi Bankası, TROY, Chubb ve Digital Partners yer alıyor.
Kente değer katan markalar ödüllerine kavuşacak
2018’in ikinci turunun en heyecan verici bölümlerinden biri ise “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni” olacak. Konya, Kayseri, Ankara ve İzmir illerinde gerçekleştirilecek olan zirvelerde, bulunduğu bölgeye en çok yatırım yapan ve kente yarattığı katma değerle insanların kalbini kazanan markalar “Kente Değer Katan Markalar Ödül Töreni”nde ödüllerine kavuşacak.
İPZ Anadolu çok değerli bir buluşma platformu
Burak Bıçaklar Yapı Kredi KOBİ Müşteri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü
➞ Yapı Kredi olarak KOBİ’leri hem finansal hem de finans dışı hizmetlerimizle destekleyerek rekabet güçlerini artırmalarına katkı sağlamayı önemsiyoruz. Bu anlayış doğrultusunda, Anadolu’daki işletmeleri geleceğe hazırlamayı hedefleyen İPZ Anadolu’yu çok değerli bir buluşma platformu olarak görüyoruz.
➞ İPZ Anadolu KOBİ Konferansları’nda Yapı Kredi olarak bu yıl girişimcilik ve finansa kolay erişim konusundaki birikimimizi Türkiye’nin dört bir yanındaki katılımcılarla paylaştık. Bu konferansların Anadolu’daki KOBİ’lerin pazarlama süreçleriyle ilgili gelişimine katkı sağlayarak tanıtım ve markalaşma alanında dönüşümü sağlayacağına inanıyoruz.
➞ Türkiye genelinde sahada çok aktif bir şekilde çalışmalarımızı yürütüyoruz. KOBİ’lerimizin ihtiyaçlarını bizzat kendilerinden dinliyor, buna göre şirketlere ve sektörlere özel çözümler oluşturuyoruz. Bu doğrultuda sektörel kredilerimizin yanı sıra esnaf ve KOBİ’lerin nakit ihtiyaçlarını karşılamak için yılın belirli dönemlerinde kredi kampanyaları düzenliyoruz. Teminat güçlüğü yaşayan KOBİ’lere KGF desteğiyle finansman imkanı sunuyoruz. KOSGEB’in destek programlarıyla da özellikle üretici ve girişimcilere desteğimizi sürdürüyoruz.
➞ Türkiye genelinde geniş şube ağımızla Anadolu’daki en yaygın özel bankalardan biriyiz. Bu nedenle tüm bankacılık hizmetlerimizi, Anadolu’daki müşterilerimizi finansal anlamda desteklemek ve rekabet güçlerini arttırmak üzere kullanıyoruz.