Bosch Ev Aletleri’nin yeni Home Connect kameralı buzdolabı “Buzdolabında ne var ne yoksa artık telefonunuzda” konseptli yeni bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Yaşam içinden gerçek anlara odaklanan ve markanın yenilikçi teknolojilerini “aile hikayeleri” üzerinden anlatan reklam filmi 11 Ekim’de yayına girdi.
Buzdolabındaki cheesecake’den sadece son bir dilim kaldığını cep telefonundan görüp, bu dilimi yemek için eve koşturan aile bireylerini gördüğümüz film “son dilimi kimselere kaptırmam” teknolojisini keyifli bir şekilde anlatıyor!
“Yaşam için teknoloji” yaklaşımıyla yüksek teknolojili ürünler geliştiren Bosch’un KGN56HI30N kameralı buzdolabının kapağı her açılıp kapandığında soğutucu bölmesinde yer alan iki kameradan biri otomatik olarak soğutucu bölmesinin, diğeri ise kapı raflarında gıdaların ve içeceklerin olduğu bölümün resmini çekerek kullanıcının cep telefonunda veya tabletindeki Home Connect uygulamasına gönderiyor.
Kullanıcı, ev dışında örneğin market alışverişindeyken, Home Connect uygulamasına bakıp buzdolabının içindeki gıda ve içeceklerdeki eksiklikleri son fotoğraf üzerinden görerek alışverişini yapabiliyor.
KÜNYE:
Reklamın Başlığı : Bozdolabında ne var ne yok telefonunuzda
Reklamveren: Bosch Ev Aletleri
Reklamveren Temsilcisi: Zeynep Cebeci, Deniz Öner, Gizem Gözelekli
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
Yaratıcı Ekip: Hakan Bıçakçı, Namık Ergin
Marka Ekibi: Elifsu Tufan, Yaprak Erel
Strateji Ekibi: Beliz Top, Nesil Arıyürek
Ajans Prodüktörü: Gülengül Arlıel, Levend Çağıl
Yönetmen: Toby Tremlett
Prodüksiyon Şirketi: Voltran