TBWA/İstanbul ve IKEA Türkiye Golden Drum’ın büyük ödülü Grand Prix’yi kazandı
Toplamda 14 Grand Prix ödülü dağıtılan Golden Drum’da TBWA\iSTANBUL ve IKEA Türkiye’nin dolu uyarılarından yola çıkarak gerçekleştirdikleri Real Time Marketing çalışması Grand Prix ödülüne layık görüldü.
İstanbul için ardı ardına yapılan dolu uyarılarını fırsata çevirerek yaptığı Real Time Marketing ile sosyal medyada paylaşım rekorları kıran TBWA/iSTANBUL ve IKEA Türkiye’nin çalışması Golden Drum Local Spirit kategorisinde Grand Prix ödülünü kucakladı.
2017’de İstanbul’u vuran, binlerce arabaya ve eve hasar veren dolu fırtınası İstanbulluları çok korkutmuştu. Bir sene sonra benzer bir uyarı yapıldığında İstanbul’un dört bir yanında arabaların battaniyeye sarıldığı görüntüler gelmeye başlayınca TBWA/iSTANBUL VE IKEA Türkiye çok başarılı bir Real Time Marketing çalışmasına imza attı. Bu başarı Golden Drum’da Golden Prix ödülü ile taçlandırıldı.