Nuxe ile Safran hasadı
Fransa’nın önde gelen derkomozmetik markalarından NUXE, anti-aging etkili Nuxuriance Ultra ürün serisi için Safranbolu’da bir safran hasadı gerçekleştirdi.
Safran ve begonvil bi-floral hücreleri içeren Nuxuriance Ultra Anti-Aging serisini keşfetmek üzere NUXE, yeme içme ve güzellik alanında kanaat önderi influencerların katılımıyla Safranbolu’ya iki günlük özel bir seyahat tasarladı. L’appart PR’ın organize ettiği turu, deneyim tasarımını ise Tohum İstanbul gerçekleştirdi. İki günlük deneyim turunda misafirlerin ilk rotası safran tarlası oldu.
Değerli safran çiçeğini ve hasadının da bilinirliğini arttırmak isteyen NUXE, işin uzmanlarıyla misafirleri bir araya getirdi. En değerli safran çeşitlerinden birinin yetiştirildiği Safranbolu’daki bu ender çiçeğin yetiştirilmesi, toplanması ve ayıklanmasını deneyimleyen misafirler aynı zamanda safranın ve Safranbolu’nun değerli döngüsünü takipçileriyle paylaştı. Gezi boyunca Safranbolu’ya özgü yemekler lokal restoranlarda deneyimlenerek Safranbolu’nun görülmesi gereken yerleri gezildi.
Nuxuriance Ultra, yedi adet yüz, iki adet de vücut için olmak üzere toplam dokuz güçlü yenileyici global yaşlanma karşıtı cilt bakım ürününden oluşan bir koleksiyon. Serinin öne çıkan ürünlerinden Nuxuriance Ultra Anti-Age Global Vücut Kremi hızlı emilen formülü ve 5 aksiyonlu yaşlanma karşıtı özelliğiyle cildi beslemeye, pürüzsüzleştirmeye, esnekliği artırmaya, yoğunlaştırmaya ve sıkılaştırmaya yardımcı oluyor. Cilde doğal ışıltısını geri kazandırmayı destekleyen Nuxuriance® Ultra Serum ise en az yüzde 95 doğal bileşen içeren formülüyle teni canlandırıyor, dolgunlaştırıyor ve cildin daha berrak bir görünüm almasını sağlıyor.