Yılın “En Duygusal” markası DHL Express oldu
Hong Kong’da “Yahoo! Yılın Duygusal Markası” seçilen DHL Express, bu ödül ile 8 ayda toplam 163 ödülün sahibi oldu. 50’ye yakın ülkede insan kaynaklarından, müşteri hizmetlerine, kurumsal sosyal sorumluluktan çağrı merkezi hizmetine kadar pek çok farklı alanda ödül kazanan DHL Express, kazandığı ödüllerle çalışanlarının “Uluslararası Uzmanlar” sıfatını da pekiştiriyor. Ocak ayından bu yana kurum içi ilişkiler ve İK politikaları ile ilgili 25 ayrı ödüle layık görülen DHL Express, müşteri hizmetleri ile ilgili 64, kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı ile de 11 farklı ödül kazandı. 2013 yılında kazandığı toplam ödül sayısı 163’ü bulan DHL Express Dünya CEO’su Ken Allen, son yıllarda kazanılan ödüllerden çok büyük gurur duyduğunu belirterek, “Bu ödüller, çalışanlarımızın performansta mükemmeliyeti sağlamak için her gün ortaya koyduğu sıkı çalışmanın sektörde takdir edildiğinin göstergesidir. Daha da önemlisi, Hırvatistan, Malezya veya Tanzanya’da alınan bir ödül sadece o bölgedeki pazar açısından önem taşımıyor. Dünyadaki diğer tüm pazarlara, ekspres gönderilerinin, nereye gönderilmiş olursa olsun yetenekli, adanmış, uluslararası uzmanların elinde olacağı mesajını veriyor” dedi.