Callpex’e yeni Satış Müdürü
İstanbul, Yozgat ve Bingöl olmak üzere üç farklı lokasyonda, 1.500 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, Callpex Çağrı Merkezi, insan kaynaklarına yatırım yapmaya devam ediyor. Callpex, kadrosuna Ersun Unan’ı kattı. 1977 yılında doğan Ersun Unan, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu, Endüstriyel Elektronik bölümünden mezun oldu. İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi bölümüne devam eden ve iş hayatına 2000 yılında Yapı Kredi Bankası A.Ş.’de Müşteri Temsilcisi olarak başlayan Unan, 2002-2006 yılları arasında aynı bankada Grup Sorumlusu ve Takım Lideri olarak görev aldı. 2007’de Callus Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş.’de Operasyon Yöneticiliği yapan Unan, buradaki görevine 2011’e kadar Satış Yöneticisi olarak devam etti. 2011’de Global Bilgi Çağrı Merkezi Servisi ve Pazarlama Danışma Hizmetleri A.Ş.’de Finans Sektörü Birim Yöneticisi pozisyonunda çalışan Unan, Callpex’deki görevinden önce Tempo Çağrı Merkezi ve İş Süreçleri Dış Kaynak Hizmetleri Ticaret A.Ş.’de Kurumsal Satış Yöneticisi olarak çalışıyordu.