Uluslararası yaratıcılık ödüllerine yeni soluk; Gerety Awards
Dünyanın yeni bir ödül törenine ihtiyacı yok yenilenmiş bir ödül törenine ihtiyacı var diyen Gerety Awards başlamak için gün sayıyor. Son başvuru tarihi 1 Nisan olan ödül töreninin de shotlist Haziran’da açıklanacak…
Epica Awards’da uzun yıllar global satış direktörlüğü yapan ve reklam sektöründe 20 yıllık deneyim kazanan Joe Brooks ve Epica’nın eski global basın müdürü Lucia Ongay tarafından kurulan ödül töreni yaratıcılıkta çeşitliliği kutlamak için özel olarak hazırlandı.
Ödül töreni adını, “Pırlanta Sonsuza Kadar…” sloganı yıllar yılı kullanılan ünlü Amerikalı reklam yazarı Mary Frances Gerety’den alıyor. Katılımcılar’ın 9 kategoride başvuru yapabileceği ödül töreninin shortlist’i ise Haziran ayında açıklanacak. Eğlence, iletişim, ustalık gibi kategorileri bünyesinde barındıran ödül töreninin jüri kurulu 10 ülkeden üyelerle oluşuyor. BBDO’nun eski CCO’su ve Leo Burnett’in Kanada Ceo’su Judy John da jüriler arasında yer alıyor.
Reklam endüstrisinin kendisini yeniden tanımlamaya çalıştığı şu zamanda ödüller de rollerini yeniden kurmalı felsefesiyle kurulan Gerety Awards bütün ülkelerden başvuruları kabul ederek çeşitli endüstrilerde yaratıcı işleri ve çeşitliliği öne çıkarmayı hedefliyor. Jürinin neyin “normal” neyin “geleneksel” olduğunu tekrar tanımlayacağı Gerety Awards’a katılım için siteyi ziyaret edin.