Pepsi, yeni uluslararası “Futbolu doyasıya yaşa” (For The Love of It) platformu ve reklam sloganıyla, 2019 global UEFA Şampiyonlar Ligi futbol kampanyasının prömiyerini gerçekleştirdi. Dünyanın en iyi iki futbolcusunun rol aldığı bu yılki reklam kampanyası, markanın UEFA Şampiyonlar Ligi’yle devam eden işbirliğini zirveye taşıyor.
Dört kez UEFA Şampiyonlar Ligi’nin kazananı Leo Messi ile rekorlar kıran forvet “Mısırlı Kral” Mohamed Salah, bu yılki yaratıcı son kalan kutu reklamında popüler içecek markası Pepsi için eğlenceli bir düelloya giriyor. İkili, uzak bir benzin istasyonuna ulaştıklarında dolapta sadece bir adet Pepsi kutusunun kaldığını görüyor. Daha sonra, kalan tek kolayı elde edebilmek için, aksiyon dolu bir film tadında, ustaca çalımlar, sürpriz şutlar, beklenmedik ataklarla başa baş bir mücadeleye giriyorlar.
Leo Messi kampanya ile ilgili şöyle konuştu: “Pepsi ile bu reklam filmini yapmak çok keyifliydi. Film baştan sona oyun ve eğlence ile futbolu bir arada sunuyor. Bu kampanya ile Pepsi, futbol severleri, futbol aşklarını ve duydukları coşku dolu heyecanı doya doya yaşamaya çağırıyor.”
Mohamed Salah ise “Pepsi ile yapmış olduğum ortaklığın tüm dünyaya yayıldığını görmek mutluluk verici. Çok heyecanlıyım.” dedi.
Madrid’deki UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’nde 65 ülke, Pepsi ve Pepsi Max ile mağaza içi ve dışı satış noktalarında bulunan özel içerik ve tasarım odaklı ambalajlarla markanın bu yılki futbol yaratıcılığını keşfedecek. Pepsi, 2019 kampanya filmini yaparken Messi ve Salah’ın bazı büyüleyici sahne arkası anlarını kaydetti. Bilindiği gibi iki efsane sporcunun ayakları toptan fazla uzakta kalamadığından, Pepsi’nin kameraları da bu iki oyuncunun benzersiz ustalıklarını futbol severler için çekti. İçerikleri merak edenler, bu ünlü futbolcuların sosyal medya hesaplarından takip edebilir.
PepsiCo Global İçecek Pazarlama Başkan Yardımcısı Natalia Filippociants ise konuyla ilgili şu sözleri dile getirdi: “Pepsi yıllardır oyunun kahramanlarını şaşırtıcı ve beklenmedik şekillerde göstererek futbol hayranlarını eğlendiriyor. Yeni “Futnolu doyasıya yaşa” platformu, yaptığımız her şeyi birbirine bağlıyor. Bir marka olarak hayranlarımızın futbol tutkusuna yıllardır büyük değer veriyor ve sevgiyle kucaklıyoruz. Bu yıl düzenlenen kampanyada futbol hayranlarının maç sırasında hiç beklemedikleri ataklardan, top çevirmelerden çok zevk aldıklarını gördük ve bu görüntülerle tüm dünyadaki oyuncu, spor ve içecek severleri bir araya getirdik.”
https://www.youtube.com/watch?v=77HQPl4yJzw&feature=youtu.be
Kampanya Künyesi:
- Proje: Last Can Standing
- Reklamveren ekibi: Natalia Filippociants, David Foulds, Mark Kirkham, Michael Walford, Tapasya Govindarajan
- Kreatif Ajans: AMV BBDO
- Kreatif: David Westland & Robert Turner
- Kreatif Direktör: Alex Grieve
- Stratejik Planlama Ekibi: Bridget Angear, Tom White
- Müşteri Ekibi: Michael Pring, Chris Ferguson, Alex Sandford-Smith
- Ajans Yapımcısı: Anita Sasdy
- Yapımcı Yardımcısı: Deborah McCartney
- Medya Ajansı: OMD
- Medya Planlama ekibi: Kate Ivory, Scott Nelson, Curtis Tracey
- Yapım Şirketi: Rattling Stick
- Direktör: Daniel Kleinman
- Fotoğraf Yönetmeni: John Mathieson
- Prodüksiyon Yapımcısı: Johnnie Frankel
- Post Prodüksiyon: Framestore
- Müzik: Parv Thind @ Wave