Allianz’ın Kadınlar Günü için hazırladığı kampanya dijitalde yayına girdi.
Çalışma hayatında, okul hayatında ya da sosyal hayatta. Kadınlar toplum baskısı yüzünden içlerindeki potansiyeli bastırıyorlar. 2019 yılına gelsek bile bu değişmeyen bir gerçek. Sigorta ve sağlık şirketi Allianz tam da bu konuya değiniyor ve 8 Mart iletişim çalışmasında kadınlara “Daha fazlası var içinde” diyor. Kampanya “Allianz sadece 8 Mart’ta değil hep seninle” sözleriyle son buluyor. Çalışma Concept imzası taşıyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Allianz Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Onur Kırcı, Mehmet Nakkaşoğlu, Şirin Vargün, Gözde Kersu
Reklam Ajansı: Concept
Yönetici Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Kreatif Direktör: Sedat Dündar, Umut Dizdar
Yaratıcı Ekip: Kadir Özdemir, Evren Doğrar, Kerem Aydın, Elif Melike Setenci, Iris
Müşteri İlişkileri Direktörü: Barış Alemdar
Müşteri İlişkileri: Özlem Najdi, Gökçe Ünal Bozyel, Kübra Özdemir
Strateji Ekibi: Tuğay Güven, İpek Kardeşler
Ajans Prodüktörleri: Mert Turan, Hilal Kınalıada, Canan Polat
Kullanılan Mecralar: Dijital
Medya Ajansı: Mindshare