Fiat Engelsiz Hareket, DEM Derneği’nin desteği ile Türkiye’de ilk defa işitme engellilere yönelik etkin okuma yazma platformu “İyiye İşaret”i yayına aldı ve platformu duyuran bir reklam filmi yayınladı.
Pure imzası taşıyan film, işitme engellilerin okuduklarını anlamakta ve kendilerini yazarak ifade etmekte yaşadığı zorluktan yola çıkıyor ve işitme engelli bir genç kızın hoşlandığı çocuğa açılabilme sürecini ele alıyor. Bir Orhan Veli Kanık şiiri ve Mor ve Ötesi bestesi olan “Anlatamıyorum”un kullanıldığı filmde, işitme engelli genç kızın anlatamadıklarını, en sonunda İyiye İşaret desteğiyle anlatabildiğini görüyoruz. Prodüksiyonunu Fantastic Entertainments’ın üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda ise Osman Evre Tolga oturuyor.
https://www.youtube.com/watch?v=kvukbF3gRkU&feature=youtu.be
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Fiat
Reklam Ajansı: Pure New Media
Reklamveren Temsilcileri: Burak Umur Çelik, Kerem Yosuntaş, Ahu Güran
Yaratıcı Yönetmen: Öncü Doğu Gürsoy
Yaratıcı Ekip Lideri: Tolga Tunçel, Burak Birinci
Yaratıcı Ekip: Can Salar, Esin Orhan, Fatih Erol
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Şimşek
Müşteri İlişkileri: Pınar Şengezer, Didenaz Dabakoğlu
Sosyal Medya: Sera Aktüre, Selin Aygün, Cem Bozkurt, Barış Tabak
Prodüksiyon Şirketi: Fantastic Entertainments
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul
Yönetmen: Osman Evre Tolga
Müzik: Mor ve Ötesi
Katkıda Bulunanlar: Dem Derneği, Adem Kuyumcu, DMC, Yapı Kredi Yayınları