Hasbro, Türkiye çapında gerçekleştirdiği ve çocukların ebeveynleriyle daha çok oynamak istediklerini ortaya koyan araştırmasını, Hasbro Gaming markası için dijital bir filme dönüştürdü. Çocukları en doğal halleriyle ekrana getiren çalışma, ebeveynleri çocuklarıyla daha fazla oyun oynamaya çağırıyor.
Hasbro’nun Türkiye çapında 250 çocuk ve ebeveyniyle yaptığı araştırmaya göre her 10 çocuktan 9’u ebeveynleriyle daha fazla oyun oynamak istiyor. Ebeveynlerin çocuklarıyla zaman geçirdikleri anlarda çocuklarına daha fazla odaklanmasının ve birlikte oyun oynamasının önemine dikkat çekmek için yola çıkan Hasbro, araştırma kapsamında çocuklara “En çok kiminle oyun oynamayı seviyorsun?” ve “Anne ve babanla daha çok oyun oynamak ister miydin?” diye sorduğu bir dijital film hazırladı. Çocukların halihazırda aileleriyle oyun oynadıkları süreleri yetersiz bulduğunu ortaya koyan çalışma, kutu oyunlarının birlikte keyifli ve kaliteli zaman geçirmek için iyi bir fırsat sunduğuna dikkat çekiyor.
Çocukların en doğal hallerini görüntüleyen ve Hasbro Gaming için hazırlanan filmin çekimleri bir günde tamamlandı. Tek versiyonu olan ve 2 dakika 20 saniye uzunluğundaki film, dijital mecralarda yayınlanacak.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Hasbro Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Aslı Çetkin, Özge Karadağ, Irmak Kaftan
Reklam Ajansı: DokuzDoksan
Yaratıcı Yönetmen: Gökhan Akça
Yaratıcı Ekip: Burcu Üngör, Mustafa Uludoğan, Tolga Koyuncu, Erdi Erden
Yönetmen: İsmet Akgün
Görüntü Yönetmeni: Yunus Emre Tolan
Yapımcı: Ceyhun Sevil
Yapım Şirketi: Astronot Film
PR Ajansı: Sobraz