OPPO logosunu yeniledi
OPPO görsel kimliğini yeniden yapılandırdı. Marka yeni logo tasarımı ile birlikte OPPO Sans isimli yeni yazı tipinin de lansmanını yaptı.
OPPO’nun yeni görsel kimliği, şirketin heyecan verici evrimini ve devam eden büyüme başarısını işaret ediyor. OPPO’nun logosunda yapılan değişim, görsel düzenlemelerle birlikte yeni bir yazı tipini de beraberinde getiriyor. Marka yeni dönemde, Çin, Kiril ve Latin alfabelerinde işlenen özel bir yazı tipi olan OPPO Sans’ın lansmanını da yapıyor. Görsel kimlikte meydana gelen yapılandırma, dinamik değişikliklerden ince optimizasyonlara kadar geniş bir alanı kapsıyor.
İki yıllık tasarım süreci
OPPO yeni logo tasarımı için New York’lu tasarım stüdyosu Pentagram’dan Eddie Opara ile birlikte çalıştı. 2012 ve 2014 yıllarında öncü medya kuruluşu Fast Company tarafından iş dünyasında en yaratıcı 100 kişiden biri seçilen ve Ebony Magazine’de “Creative 100” listelerinde yer alan Eddie Opara’nın OPPO için yaptığı çalışma yaklaşık iki yıl sürdü. Logonun yeniden yapılandırma süreci, gelişmiş ve gelişmekte olan pazarların analizi, üretim ve sürdürülebilirlik gereksinimlerine kadar görsel kimlik sisteminin her alanında yakın iş birliği içinde gerçekleşti.
Yeni görsel kimliği kutlayan ve yeniden inşa eden bir film
OPPO, yeni görsel kimliğini ve tasarım felsefesini kutlamak için sanatçı Lernert Engelberts ile iş birliği yaptı. Kavramsal sanat filmleri, göz alıcı kurulumları ve keskin moda estetiği ile tanınan Lernert’in videoya verdiği “OPPOlence” ismi, OPPO’nun zenginliğini ve çeşitliliğini ifade eden “opulence” kelimesinden uyarlandı.
Videoda yer alan müzik ise Diederik Idenburg tarafından bestelendi. Kendine özgü müzik tarzı ile New York’tan, Paris ve Hollanda’ya dünyanın farklı ülkelerinden pek çok ödülün sahibi olan Diederik yaptığı çalışmayı şöyle anlatıyor: