Tadım, yepyeni bir kampanya ile izleyici karşısına çıkıyor. “İyi gelir – İyi Gider Kampanya”sını farklı hikaye ile izleyiciye anlatmaya çalışıyor.
Tadım, yeni reklam kampanyası ile tüketicinin neşe, hüzün, keyif, mutluluk, umut ve heyecan gibi duygularını ayırt etmeksizin her anına ortak olma hedefini bir kez daha vurgulayarak, o “anların” eşlikçisi olmaya devam ediyor.
Publicis İstanbul imzası taşıyan film, deplasman maçı dönüşü mağlubiyet hüznü içindeki neşeye, kötü bir gün geçiren babanın eve geldiğinde kızının baba demesindeki mutluluğa, çocuğunun istediği okulu kazandığını öğrenen annenin sevincine, yani hayatın gerçek anlarına dokunuyor.
İki farklı ev, bir dükkan ve bir deplasman otobüsünün mekan olarak kullanıldığı yoğun tempolu çekimlerin yönetmen koltuğunda Turgut Akaçık oturuyor. Prodüksiyon sürecini Kala Film’in üstlendiği “İyi gelir – İyi Gider Kampanya”sı televizyon filmi dışında digital ve outdoor platformlarda da yerini alacak.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Tadım
Reklam Ajansı: Publicis İstanbul
Reklamveren Yetkilisi: Zeynep Göçmen, Pelin Kurtbay, Kerem Gülşen, Alara Sirkecioğlu
ECD: Can Faga
Yaratıcı Ekip: Erdem Köksal, Cihangir Gümüş, Emre Çil, Mert Ersöz
Müşteri İlişkileri Ekibi: Ezgi Ataseven, Sanem Türkmen, Setenay Sever
Stratejik Planlama Ekibi: Zeynep Bortaçina, Cem Solak, Ayşe Yavuz
Prodüksiyon Ekibi: Arzu Köksal, Eren Bakırcı
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Turgut Akaçık
Müzik Yapım: Jingle House-Median Müzik Edisyon