Bıçaklı silahlar orkestrasından “duyarsızlığın sesi”
Gürcistan merkezli reklam ajansı Watergunz gerçekleştirdiği in-house reklam kampanyasıyla Gürcistan’daki herkesin bıçaklı silahlara erişimi olduğuna vurgu yapıyor ve bu durumun artık değişmesi gerektiği çağrısında bulunuyor. Silahların çıkardığı seslerle kurgulanan müzik ise kampanyanın adını oluşturuyor: Duyarsızlığın sesi…
Gürcistanlı reklam ajansı Watergunz herkesin bıçaklı silahlara erişimi olmaması gerektiğine dair farkındalık yaratmak için hazırladığı kampanyanın tanıtım metninde bu durumun bedelini rakamlarla açıklıyor. Gürcistan’ın Başkenti Tiflis’teki okullardan son üç yıl içinde 540’tan fazla silah toplandığını ifade eden Watergunz, 10’u reşit olmayan 80’den fazla kişinin aynı dönemde bıçaklı silahlarla öldürüldüğünü ifade ediyor. Yasaların bu durumun önüne geçmesi gerektiğine dair toplumu bilinçlendirmeyi misyon edinen ajans, kampanyasında bıçaklı silahların çıkardığı seslerle bir beste yapıyor ve eserinin ismine “duyarsızlığın sesi” diyor.
1