Markanın yeni dijital kampanyası için kendi bebekleriyle kamera karşısına geçen anneler yaşadıkları hikayeleri paylaşıyor.
Bepanthol Baby “Pişik önleyici merhem”, video serisi olarak başlattığı“Anne Olan Anlar” kampanyası kapsamında izleyiciyi her biri kendine özgü karakterdeki 9 annenin bebekleriyle yaşadığı deneyimlere tanık olmaya davet ediyor.
Kaygılı, sosyal, doğal yaşamı seven, acemi, anne adayı, çalışan… Her annenin yaşamındaki dinamikler birbirinden farklı. Tam da bu iç görüyle annelik deneyiminin her anne için farklı yaşandığından yola çıkan projenin odaklandığı nokta ise annelerin bazı durumlarda ortak paydada birleşmeleri.
Kreatif ve çekim süreçlerinin tamamı Türkiye’de yürütülen 9 film, 16 ülkede yayınlanacak.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Bayer Türk, Bepanthol Baby
Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Okan Bayel, Naz Acar
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson
Ajans CEO/CCO: Tuğbay Bilbay
Kreatif Direktör: Kaan Ertuz
İnteraktif İletişim Direktörü: Emre Süvari
Yaratıcı Ekip: Sahra Alidinoviç, Ege Işık, Köksal Karabulut, Kübra Gönden
Müşteri İlişkileri: Pelin Karagöz, Mert Akgün, Selin Bayraktar
Stratejik Planlama: Berkant Avcı
Prodüksiyon Direktörü: Ahmet Bayık
Prodüksiyon: Eralp Cankır, Elif Mermer
Yönetmen: Çağın Dizdar
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz
PR Ajansı: Artı İletişim Yönetimi | Text 100 Türkiye