Turkcell’in yeni reklamı için 30 yaş yaşlandı
Turkcell’in İşte Teknoloji Hamlesi kapsamında Kobi’leri büyütmek, müşterisine ulaşmasını sağlamak amacıyla hazırladığı ”Kobi’nin Pazarlama Hamlesi” reklam filmi, 20 Kasım Çarşamba akşamı yayına girdi. Filmde bir işletme sahibini canlandıran Kadir Çöpdemir, aynı zamanda karakterin dedesi olarak karşımıza çıkıyor. Çöpdemir, “dede” rolü için 30 yaş yaşlandırıldı. Kadir Çöpdemir’in gençlik ve yaşlılık halinin makyajı, ülkemizin en önemli plastik makyaj uzmanı Derya Ergun tarafından yapıldı. Yaklaşık 4 saat süren makyaj uygulaması için malzemeler özel olarak yurt dışından getirildi.
Reklamın senaryosu gereği, esnaf rolündeki torun Kadir Çöpdemir, teknoloji ile mesafeli olduğundan işlerini büyütememektedir. Bu nedenle sıkıntı yaşarken şirketin kurucusu dedenin duvarda asılı fotoğrafı canlanır ve “o işe Turkcell bakıyor” mesajını verir. Reklamda, teknoloji ile yakın olmayan çok küçük ölçekli bir şirketin bile “İşte Teknoloji Hamlesi” sayesinde yeniçağın pazarlama tekniklerini kullanabileceği ve bu sayede yeni müşterilere ulaşarak büyüyebileceği vurgulanıyor.
Prodüksiyonunu Böcek Yapım’ın yaptığı filmin çekimleri, Sirkeci’de senaryoya göre yeniden dekore edilen bir kumaşçıda gerçekleştirildi. Çekimler toplam 16 saat sürdü.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar / Saatchi&Saatchi
Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Yetkilisi: Alpay Alptekin – Özlem Arın – Uğur Yördem -Doruk Yılmaz -Tuğba Ankay Sagman – Asu Şipşak
Ürün: İşte Teknoloji Hamlesi
Kampanya Adı: Turkcell Kurumsal Film
Yaratıcı Yönetmen: Gökhan Atasoy – Latif Çetinkaya
Metin Yazarı: Volkan Yanık – Aslı Ceren Bozatlı – Özgür Onur
Sanat Yönetmeni: Pınar Ercan – Leman Köksal
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Ünlüçay
Müşteri İlişkileri: Özlem Özdemir – İpek kardeşler
Stratejik Planlama: Spark * Yelda Aktuna – Zeynep Demirci
Medya Planlama/Satınalma: Mindshare
Ajans Yapımcısı: Ahmet Varol
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Yapımevi: ABT
Müzik: Jingle Jungle