Coca-Cola’dan yeni Facebook uygulaması
Coca-Cola, Türkiye’de ilk kez gerçekleşen “Bu Coca-Cola Senin İçin” adlı proje kapsamında, isme özel Coca-Cola ürünlerini, Ekim ayı itibarıyla piyasaya sürdü.
Proje kapsamında, 330 ml. Coca-Cola kutuları ve litrelik şişelerin üzerinde yer alan etiketler, üstünde isimlerin yer aldığı unutulmaz birer anıya dönüşürken, Facebook için hazırlanan aynı isimli uygulama, isme özel sanal Coca-Cola kutularının, Facebook üzerinden paylaşılmasını sağlıyor.
Bu hafta itibarıyla aktif hale gelen “Bu Coca-Cola Senin İçin” uygulamasıyla kullanıcılar, ister kendi isimlerini, isterlerse sevdiklerinin isimlerini listeden seçerek, diledikleri kişilerle Coca-Cola kutusu üzerinde paylaşabiliyorlar. Uygulamada paylaşımlar, 10 farklı manzara resmi fonu ya da sadece isimleri etiketleyerek, isme özel Coca-Cola ambalajlarıyla gerçekleştirilebiliyor.
Uygulamada yer alan “Yeni 100 İsmi Sen Seç!” isimli bölümde ise, piyasadaki Coca-Cola ambalajlarına basılmamış isimler oylanarak, en çok oy alan 100 isim, 1lt. pet şişelere basılarak raflardaki yerini alacak.
Coca-Cola’lı anılar yaratmak için, “Bu Coca-Cola Senin İçin” Facebook uygulaması, 2013 sonuna kadar devam edecek.