Joygame, global oyun yayıncılığına adım attı
Joygame, Koreli CJ Games yatırımından sonra global yayıncılığa da giriş yaparak büyümesini sürdürüyor. Orijinal adı Modoo Marble olan ve Türkiye’de ‘At Zarını Kur Şehrini’ ismi ile ilerleyen oyunun yanı sıra; dünyaca ünlü 3 oyunun daha global yayın haklarını alarak ulaştıkları kitleyi daha da büyütmeyi hedefleyen Joygame, Almanya, İspanya, Polonya gibi oyun sektöründe önemli pazarların yanı sıra, Güney Amerika ve Rusya’yı da hedef pazarlar arasına aldı.
CJ Games yatırımından sonra global oyun yayıncılığı hedefine kısa sürede ulaştıklarını belirten Joygame CEO’su Barış Özistek konuyla ilgili; “Orjinal adı Modoo Marble olan global yayın haklarını aldığımız oyun, Asya’nın birçok ülkesinde büyük başarılara imza atmış bir oyun. Oyunun mobil versiyonu Google Play’de tüm rekorları kırmış durumda. Oyuna yatırım yapmayı seçerken tabii ki Asya’da ispatlanmış büyük başarı önemli bir rol oynadı fakat daha da önemlisi, oyunun bir rakibinin olmaması. Oyunun kendine has tarzı ve türünde tek olması en önemli seçim nedenimizdi. Oyun, oyunculara tamamen farklı bir keyif, rekabet duygusu ve eğlence sunuyor. Kadın, erkek ve yaş ayrımı yapmaksızın tüm kitlelere kolayca ulaşabilen bir oyun.” şeklinde konuştu.