XCO’19’u görselleştirme deneyimi
Marketing Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’da deneyim fırtınaları esti. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenen XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşti. Zirvede UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşıldı. Pek çok aktivitenin gerçekleştirildiği zirvede, IoX Digital ekibi Ömer Berk Yüksel, Burak Çevik ve Caner Aras etkinliğin tüm bileşenlerini görsel olarak da hafızalara kazıdı.
Günseli Özen ve Uğur Özmen – Açılış Konuşması
Hakan Göl – B2B B2C Fark Etmez – Rekabette İş Modeli İnovasyonu
Emel Çuhacı – Finans Sektörü için Müşteri Deneyiminde İnovasyon Neyi İfade Ediyor?
Caner Aras – Mekanlara Hikayeler Anlattırmak
Bengi Turgan Çiftçi – İnsanlık için Deneyim Tasarımı
Deniz Pazarcıoğlu – Çok Kanallı Müşteri Yolculuğunda Yapay Zekayı Kullanma Sanatı
Gürol Kurt – Müşteri Deneyiminde Eksik Faktör: İnsan
Hazım Bumin – “Deneyim Müzesi”: Müşteri Deneyimini Arttırmak için Müzelerden İlham Alabilir miyiz?
Derrick Fountain – Çok Kanallı Deneyim
Canan Soysal – Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı: İstanbul Sabiha Gökçen
Özgür Şahin – Dijitalleşen Dünyada B2B Müşteri Deneyimi ve İletişimi
Dr. Bilgen Dölek – Sağlıkta Dijital Dönüşüm ile Hastalar için Fayda Yaratmak
Mert Tuna Yılmaz – Queer Bir Deneyim Mümkün Mü?
Bülent Konca ve Duygu Beşbıçak – Kokunun İzinden Söyleşisi
Özgür Yeşilyurt – Mutlu Çalışanlar Mutlu Müşteriler Yaratır!
Vijay Jaswal – Dijital Dünya için Müşteri Deneyimi
Hikmet Şen – Mobil Jenerasyon için Deneyim Tasarlamak
Güncel Haberler