Cannes Lions 2019 başladı: Türkiye’den 6 çalışma kısa listede
Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions 2019’da 27 kategoriden 14’ünün kısa listesi açıklandı. Açıklanan kısa listede Türkiye’den 6 çalışma var.
Bu yıl hikaye anlatımı ve çeşitliliği odağına alan Cannes Lions 2019 konuşmacıların sunumlarıyla bu sabah başladı. 66’ncı yılına basan yaratıcılık festivali bu yıl da beş gün boyunca reklam ve pazarlama endüstrisinde neyin trend olduğunu tartışacak. 27 kategorinin 14’ünün kısa listesinin açıklandığı festival Türkiye’den 6 yaratıcı çalışmaya yer veriyor. Açıklanan; Titanium, Glass, Inovation, Outdoor, Health&Wellness, Pharma, Design, Print&Publishing, Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment for Music ve Entertainment for Sport kategorilerinden Türkiye’den üç çalışma Design kategorisinde kendine yer buldu. Havas İstanbul Finish iş birliği ile hazırlanan Glasses of Drought (Susuz Bardaklar) projesi, TBWA\Istanbul’un Theatre Hours için hazırladığı Acting Identity ve 4129Grey Orkid iş birliği ile gerçekleşen Uncover the Shame, Design kategorisinde kısa listeye girdi.
TBWA/İstanbul ayrıca iki işiyle daha kısa listelerde yer aldı. Ajansın Land Rover için hazırladığı Shirt ve Polo Shirt çalışmaları Outdoor kategorisinde yarışacak.
Losev’in kreatif ajans Rafiner’i ile hayata geçirdiği Change The End Lösev Health Lösemili Çocuklar Sağlık Ve Eğitim Vakfı İstanbul ise Cannes Lions’ta Entertainment kategorisinde ödül için yarışacak.
Finish – Glasses of Drought
Lösev – Change the End/Dear Brother (Canım Kardeşim)