Instagram, reklam servisinin sonuçlarını açıkladı
Geçtiğimiz kasım ayında reklamları sosyal ağa ekleyen Instagram, reklam servisinin ne kadar etkileşim yarattığına dair ilk resmi sonuçları açıkladı. Reklam servisinde yayınlanan reklamların ulaştığı tüketici sayısı, reklam hatırlama oranı ve marka farkındalığı gibi ölçümlemelerde bulunan Instagram, sonuç olarak reklamların umut verici bir düzeyde ilerlediğini bildirdi.
Reklam servisine ilk reklam veren şirketlerden yola çıkarak örnekleme yapan Instagram, Levi’s ve Ben & Jerry’s hakkındaki istatistikleri paylaştı. Söz konusu istatistiklerde Levi’s’in reklamlarla 9 günlük yayın süreci içerisinde 18-34 yaş arası yaklaşık 7.4 milyon; Ben & Jerry’s ise 8 günlük yayın sürecinde 18-35 yaş arası 9.8 milyon ABD tüketicisine ulaştı.
Güncel Haberler