thyssenkrupp Türkiye asansördeki sessizliği gündemine alarak yayınladığı kampanyalarla herkesi asansörde konuşmaya davet etti.
thyssenkrupp Asansör’ün yaptığı araştırmaya göre, her gün yapılan 7 milyar asansör yolculuğuna rağmen, insanların üçte ikisi asansörde konuşmuyor. thyssenkrupp Asansör, Türkiye ofisinin bulunduğu binada asansör girişlerinde gerçekleştirdiği etkinlikle Talk in an Elevator Day’i (Asansörde Konuşma Günü) desteklediğini duyurdu.
Tüm dünyada her yıl Temmuz ayının son Cuma günü gerçekleşen “TalkInAnElevatorDay” (Asansörde Konuşma Günü) etkinlikleri çerçevesinde asansöre binenlere birbirleriyle konuşma çağrısı yapılıyor. thyssenkrupp Asansör Türkiye’nin Elevator Day kapsamında 2 binden fazla insanla yaptığı ankete cevap verenlerin yüzde 23’ü, asansörde tanımadıkları insanla konuşmaktan hoşlanmadıkları için sessiz kaldıklarını, yüzde 17’si ise hoşlanmadıkları insanlarla asansöre binmekten kaçındıklarını söyledi.
thyssenkrupp’un sosyal medya için hazırladığı animasyon filminde ise asansörde birbiriyle konuşmayan yolcuların iç sesleri ve sonrasında gerçekleşen diyalogları eğlenceli bir üslupla canlandırıldı. Bu canlandırmayla, asansörde konuşan insanların konuşmayanlara göre gün içinde daha pozitif ve sosyal olabilecekleri vurgusu yapıldı.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: thyssenkrupp
Reklam Ajansı: Artful
Kreatif Direktör: Selim Ceylan
Metin Yazarı: Raci Seymen
Sanat Yönetimi: Ezgi Cicin, Berç Çankar, Yiğit Oktay
Proje Yönetimi: İrem Yavsı Ebussuutoğlu, Ayşen Bolat, Selin Süler
Animasyon Video: Yunus Emre Aytaç
Prodüksiyon: bicontent
Yönetmen: Onur Gökçe