Pazarlamada yeni trend: “Offline is the New Online”
e-ticaret platformu Trendyol yeni kampanyasıyla pazarlama sınırlarını farklı bir adımla aşarak offline mecraları da yeni online kanallarından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Günümüzün alışveriş dinamiklerini kökünden değiştiren sosyal medya fenomenlerini kampanyalarının birer yıldızı haline getiren Trendyol, son olarak outdoor’larda influencer’ların kendi ürettiği içerikleri kullandı.
Sokaklar, influencer’ların özgün içerikleriyle kaplanırken, içerikler çeşitli noktalarda şehir sakinleriyle buluştu. Trendyol, farklılaşan bu son kampanyasıyla beraber pazarlama iletişiminde en kilit noktanın her zaman insan olduğunun altını çiziyor. İyi içerik üretmenin sosyal medyada her şeyden önemli olduğu bugünlerde, Trendyol influencer’ların ürettiği içerikleri, çizgi dışında bir reklam mecrasında yayınlayarak 10 şehirde, 5 bine yakın noktada milyonlarla buluşturmayı amaçlıyor.