Gillette’den göz yaşartan büyükanne-torun hikayesi
Gillette uzun süredir vurguladığı The Best Can Get sloganıyla bir erkeğin başarabileceği en iyi “şey”lere odaklanmaya son reklam filmiyle devam ediyor. Gillette bu kampanyasında Güney Afrikalı Akhona adlı bir gencin ve onun annesi yerine koyduğu büyükannesinin duygu dolu hikayesine yer veriyor.
Hedef kitlesinin çoğunluğunu erkeklerin oluşturduğu bir marka olan Gillette yıllardır hayata geçirdiği reklam kampanyalarıyla kadınların gücünü ön plana çıkartırken erkeklerin de olabileceği en iyi kişiyi örneklendiriyor ve sorguluyor.
Gillette yeni reklam filminde Güney Afrikalı bir büyükanne ve torununun hayatına çeviriyor kamerasını… Güney Afrika’da her üç çocuktan ikisinin babasız büyüdüğüne dikkat çeken bu belgesel tadındaki kampanyada hikayeyi Akhona’nın büyükannesi Nozizwe Selina’dan dinliyoruz. Akhona’yı büyütmenin zorluklarından bahseden Nozizwe Selina en çok da Baba-oğul arasında rahat konuşulan konulara cevap vermekte zorlandığını açıklıyor. Reklam filminde torununa nasıl baktığını ve büyüttüğünü anlatan yaşlı kadını filmin sonunda torunu tarafından bakılırken görüyoruz.
Geçtiğimiz yıl hayatını kaybeden Nozizwe Selina ile ölmeden önce konuşan Gillette reklam ajansı Grey ile hayata geçirdiği son reklam filmini ona ithaf ederek bitiriyor.